söndag 16 juni 2013

Inga bilder

Kära vänner och syskon som brukar titta in på min sporadiskt använda blogg!
Kan inte längre berätta med bilder. För ett par veckor sedan förstördes min kamera när den stod på laddning. Överhettning på grund av att strömförsörjningen här är väldigt instabil. Och i fredags stal någon min mobil på bussen, så jag kan inte heller lägga ut mobilbilder. Ja, så kan det vara här i världen. Man får inte fästa sig alltför mycket vid sånt som mott och mal förstör och tjuvar kan ta. Men måste medge att jag var väldigt kär i min mobil...
I alla fall har jag skaffat en enklare variant, så jag åtminstone kan kommunicera per telefon och se vad klockan är. Telefonnumret är (849)247-0393
Man är ju bortskämd. För inte så länge sedan fanns knappt annan möjlighet än att kommunicera med penna och papper med långsam postgång :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar